2009-01-04
 09:10:40

Nytt år...

Nytt år nu då =)
Det känns bra..

I fredags var jag på stan med Mia..
Lämnade barnen hemma med Daniel =)
Jag hittade ingenting o köpa,
men var inte in på så många affärer så det var väl därför kanske..

Igår vaknade vi av att telefonen ringde..
Missade o svara precis.. men dom ringde upp igen efter en stund som tur var..
Då var det nån som ville komma o titta på Nellie =)
Så en kvinna och hennes man o deras 2 barn kom hit och tittade på henne..
Och dom tyckte att Nellie var jättefin så dom köpte henne...

Så nu har vi inga husdjur längre..
Det känns lite tomt, men samtidigt ganska skönt om jag ska vara ärlig..
Det känns bra oxå för hon verkar ha kommit till ett bra hem.. =)

Annars igår så städade vi lite..
Jag diskade och Daniel dammsög och torkade golven =)
Skulle väl egentligen kanske ha plockat bort alla
adventsljusstakar som är i fönstren..
Men jag tror jag väntar lite med det..

Idag tänkte vi gå ut lite så barnen får åka lite pulka..
Det var ju ett litet tag sen dom fick göra det nu =)

Hörs sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: