2009-06-09
 15:13:28

Ooh yes!! =)

Läraren ringde för en stund sen, och jag fick godkänt i alla ämnena.. Yiihooo =P
Äntligen kan jag pusta ut!! Och äntligen slipper jag alla jobbiga uträkningar som Företagsekonomi innebär..
Känns så skönt =)

Så nu har jag sommarlov då, eller vad man nu ska kalla det för =P
Troligtvis blir det iaf mer plugg till hösten.. men vad jag ska läsa upp då vettesjutton.. Det visar sej..

Har nyss lagt in barnen i sängarna så dom får vila lite,
och nu ska jag spela lite Sims 3 =)
Hörs senare
Kramar


Lotta
PUBLICERAT: 2009-06-09, 18:06:17 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hejsan! :) Grattis grattis till godkänt :) Superkul! Allt bra annars? Händer i veckan då?


Lotta
PUBLICERAT: 2009-06-10, 14:15:20 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Det är bra med mig, men lite hostig o så efter förkyldningen bara.. Jadu, just nu så är jag hos pappa och hälsar på lite :) annars så händer de väll rätt så lite :p Händer till helgen då? Usch vilket väder det är nu alltså.. blää och usch.. SOL ska de ju vara! :D hehe..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: