2009-09-14
 02:33:13

Målat...

Idag har Daniel o Janne målat väggen här ute när det var fint väder o allt :)
Barnen låg o vilade när dom började med det så under tiden kollade jag på en svensk serie som jag hittade på nätet - Stormen hette den... den var ganska bra :)

När barnen vaknade gick vi ut i trädgården vi också så dom fick leka lite.. Ylva o deras barn var visst också här upptäckte jag då, så vi sparkade lite boll och jag jagade Isabelle o Julia som sprang iväg hela tiden :P

På onsdag fyller Victoria år så då ska vi dit och gratulera henne :)
Sen på torsdag ska vi till Falun med Julia, dags för blodprov igen..
Och på fredag ska jag ut till Brunnsvik o tröka, kan ju inte påstå att jag längtar direkt...



© Soffiloffis


Lotta
PUBLICERAT: 2009-09-14, 18:11:32 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Heej! :) Fin header och profilbild! :) Funderar på att fixa min blogg oxå :) Allt bra med dig & familjen?


Lotta
PUBLICERAT: 2009-09-14, 19:57:56 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Ja det är det verkligen ! :) Hihi. Tja i veckan så har vi väl ingenting planerat så jag vet inte vad som sker faktist :) Är lite sugen på att festa på fredagen, men vet inte.. haha :p Själv då? Händer för dig iveckan då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: