2010-04-17
 23:36:33

"Do as I say or Ill kill you"... :S

Nyss fick jag nog och installerade om datorn från helvetet :)
Jag fick först upp en varningsruta där det stod "You have been hacked, do as I say you foreigner bastard" sen kom det nya varningsrutor som sa åt mig att gå in på paypal och när jag inte gjorde det så började datorn göra det åt mig. Sen blev väl det där viruset surt, för plötsligt kom det en ny varningsruta "Do as I say or Ill kill you". Jag kunde inte låta bli att småle åt eländet, blev nästan o tänka på "Achmed the dead terrorist" :P
Men jag laddade tillslut hem ett gratis virusprogram (panda nånting), men det avinstallerade viruset så efter ett tag gav jag upp och installerade om hela skiten.



Usch jag hoppas att jag aldrig mer kommer få virus i datorn! Det var ju skitjobbigt :(
Men en positiv sak är ju iallafall att msn funkar igen!
Det har jag saknat i flera månader nu så det känns jättebra :D

Men nu måste jag lägga in alla program som jag saknar...
Kramar


Helena
PUBLICERAT: 2010-04-18, 12:06:09 | URL: http://ehasweden.eu/wordpress

Hehe, roliga virushälsningar :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: