2010-04-18
 12:14:08

Hämta flickorna

Jag klev upp för en liten stund sen :)
Så snart ska jag åka in till stan och hämta flickorna... saknar dom så det ska bli kul o träffa dom igen!
Ketty ringde nyss så vi skulle mötas inne i stan sen också.

Inatt nån gång vaknade jag o behövde gå upp o kissa, och samtidigt hörde jag att Daniel var på väg upp för trappan så jag skyndade mig att springa till toadörren så jag skulle hinna in först :P
Sen när jag kom fram dit så kollade jag mot trappen om han hade kommit upp än och då stod han där redan, så jag blev så chockad att jag höll på o ramla baklänges haha. Trött o nyvaken var jag också så jag stod där o vinglade ett tag...



Aja.. nä nu måste jag nog sticka
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: