2010-12-09
 17:56:09

Lite smått bortgjord :P

 

Bild lånad härifrån

Idag när vi hade lämnat flickorna på dagis la vi oss o vilade...
Klockan ringde halv elva men jag ställde fram den en kvart för vi var så himla trötta. Jag somnade till riktigt ordentligt för klockan 11.38 vaknade jag med ett ryck och kom på att vi hade försovit oss! Så jag sprang runt i lägenheten o irrade efter kläder och sen ringde jag upp dagis och bad så mycket om ursäkt för att jag skulle komma försent och hämta flickorna, men det var ingen fara sa hon o skrattade lite, det är sånt som händer.

Sen sprang jag ut till bilen och åkte bort till dagis, jag såg en annan fröken och jag såg nog lite skamsen ut... då kom hon fram och berättade att klockan var ju inte ens elva än. Jag stod där som ett fån och undrade vad hon pratade om, klockan var ju 11.38 långt innan jag åkte hemifrån! Men då visade hon sin klocka att den bara var kvart i 11! Snacka om att jag pustade ut då då haha :D  Jag undrar lite för mej själv vad dagisfröknarna tänkte när jag ringde o lät helt uppgiven och bad om ursäkt för att jag var försenad, nästan en halvtimme innan jag skulle vara där :P


 



milla
PUBLICERAT: 2010-12-09, 19:42:29 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

haha då va det dig jag såg i gröna saaben när jag skulle hoppa in i min bil. Kom en grön sån dära saab ni har i full fart å svängde in över delen vid vårdcentralen ;)


viktkamp
PUBLICERAT: 2010-12-09, 21:52:16 | URL: http://viktkamp.webblogg.se/

hehe sött ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: