2010-05-03
 00:48:00

Utelek...

Idag har vi inte gjort så mycket...

Isabelle följde med farmor hem på förmiddan och var där i några timmar, Julia blev lite ledsen men när vi sa att hon får följa med farmor hem imorron istället
så blev hon nöjd iaf :)
Sen medan Isabelle var där la jag och Julia oss och vilade på soffan, och vaknade först när Isabelle kom hem igen.

Då gick vi ut på gården så dom fick leka lite grann.
Daniel skruvade loss en del på Mazdan som ska bytas ut sen så vi kan sälja den :)
Och sen när vi kom in igen gjorde vi lite mat - köttbullar, potatis, sås, lingonsylt och ärtor fick det bli idag. Gött!




Isabelle försöker cykla...

© Soffiloffis


Julia försöker cykla...

© Soffiloffis


Nu ligger flickorna o sover iaf.
Och imorron är det dags för dom att gå till dagis igen.
Medan dom är där ska vi städa och så ska jag skriva arbetet till Religionen så jag får det gjort nån gång också.

Nu ska jag surfa lite innan jag ska sova :)
Kramar


Milla
PUBLICERAT: 2010-05-03, 14:38:46 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

hähä det va inte igår man åkte trehjulinh. Minns att jag hade en ljusrosa som pappa spraymålat :)


mams
PUBLICERAT: 2010-05-04, 10:22:59

Alla barn i början gäller tydligen än,vilka roliga texter du skrivit.

Kul att dom får användning av cyklarna.


Sofie
PUBLICERAT: 2010-05-04, 20:56:08 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Ja så är det nog, men det kommer väl :)

Haha ja jag tyckte det såg så kul ut när dom gick o bar på cyklarna hela tiden :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: