2010-05-06
 17:37:46

Snart bebis :)

Provet i förmiddags gick väl så där :/
Jag fick blackout och glömde en massa årtal fast jag hade pluggat som en tok igår.
Sen lämnade jag in min hemsida till webdesignläraren också, så fåse vad jag får för betyg där då!

Min hemsida :)

När jag slutade åkte jag hem till mamma och var där ett tag :)
Jag kom hem för en stund sen.

Imorse åkte Sabina o Trisse in till BB, så förhoppningsvis kommer det snart en liten bebis :) Daniel blir farbror för första gången hihi :P

Imorron är det dags för mej o bli ännu äldre, jag blir hela 29 år då!!
Bara ett år kvar till 30, usch!
Men på kvällen ska vi hem till Conny och träffa honom, Peter, Sabina och förhoppningsvis Lotta o Robert, och kanske någon mer?!? Det ska bli jättekul iaf!

På måndag åker nog mamma o Hans ner till Italien igen med husbilen!
Och jag är som vanligt inte alls avis ;)

Idag fyller Milla år :) Stort grattis till dig!!


Nä nu ska jag städa lite igen
Kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: