2011-04-06
 17:27:39

Klart...

© Soffiloffis



Nu har jag fått tag i kuratorn iaf, så nu är det klart att båda föräldrarna får följa med till Huddinge :)
Så nu måste jag bara ringa till avdelningen o prata med dom också... men det gör jag imorron, dom har väl gått hem för dagen ändå så!
Daniel o Isabelle ligger o vilar, Pontus är skittrött och Julia sitter o ritar :)
Så nu ska jag lägga in lillsnutten i sin säng så han får vila en stund han också...
Hörs sen
Kramar


Madde
PUBLICERAT: 2011-04-06, 20:52:26 | URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Ja det förstår jag! Fast det är alltid kul att köpa lite "tillbehör" till kameran.. :) Jag är väl dock lite dålig på att använda mitt, fast å andra sidan har jag inte använt kameran så mycket alls på senaste tiden! :/

Jo då här är allt bra! Med dig då? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: