2011-12-14
 16:50:47

Onsdag

© Soffiloffis



Idag var barnen på dagis igen :)
Jag kollade på Dumbo med tjejerna tidigare när Pontus låg o vilade, och jag tror dom tyckte den var bra för dom satt stilla genom hela filmen, det brukar inte hända så ofta hehe :)

Vid 13 åkte Daniel iväg för o jobba och så slutar han inte förrän vid 12 inatt, dom jobbar in så dom kan vara lediga på fredagar :)
Igår kväll försökte jag hålla mig vaken tills Daniel kom hem så jag kollade på Twilight, första filmen (som förresten var skitbra!)... Men sen däckade jag hehe, fåse om jag lyckas hålla mig vaken ikväll då :P

Julia somnade på soffan för en stund sen, då gick Pontus fram och strök henne över håret :)
Det såg så gulligt ut!

Skriver mer sen
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: