2011-11-14
 15:22:34

Surgubbe...



Idag har vi fixat lite saker... först var vi in på AF och lämnade in våra sökta jobb, både jag o daniel.
Och min handläggare där inne måste verkligen hata sitt jobb, han är sååå jäkla otrevlig så fort han får
chansen :(

Men iaf, sen vid 11 lämnade Daniel av mej uppe vid skolan, och syon kom nästan direkt :)
Betygen jag har kvar o plugga upp är handelsämnen, och såna kurser som jag läste när jag gick på gymnasiet finns tydligen inte längre. Eller dom är inte utformade på samma sätt iaf, så han var tvungen o prata med en av lärarna på handelsprogrammet. Sen skulle han ringa upp mej. Så vi får väl se vad dom kommer fram till...

Sen när jag var klar där gick jag hem till mamma... Så åkte vi upp till Tre Krokars loppis o kikade lite, och sen in på Coop och så körde hon hem mej efter det :)

© Soffiloffis



Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2011-11-14, 16:19:13 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Ja usch dom på af är inte o leka med.. finns en gubbe där som jag tycker är riktigt otrevlig..typ kort ljudblondt hår.. blä! Tur man slipper skiten!



Hur är det annars med dig då? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: