2012-08-21
 21:41:13

Innedag...

 
 
Idag har vi bara suttit på kursen hela dagen...
Vi tänkte ta en promenad på eftermiddan när solen kom fram, men Ing-Marie skulle få en nyckel av vaktmästaren och han dök aldrig upp så vi hann inte =/  Men vi får väl gå ut en annan dag istället då...
 
Jag fick iaf två blomkrukor av henne idag :) En Spindellilja och så en annan... Hibiskus tror jag det var. Dom blir tydligen jättefina när dom blommar sen :P  Fast jag är ju urusel på o hålla liv i mina blommor så vi får väl hoppas att jag lyckas den här gången då :P
 
 
 
 © Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2012-08-22, 00:45:12 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Hibiskusar blommar jättefint å är lättskött.
Mna står i soligt fönster å blommar fint.
Kan vara rätt törsiga emellaåt.
Lycka till mä dina växter! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: