2012-12-05
 22:55:00

Tufft Beslut...

 

Barnen är lagda sen några timmar tebax...
Och jag känner mej allmänt nerdeppad eller nåt, har gjort det i några dagar nu =/
Men sånt trök vill jag inte skriva om här så därför har det varit lite dålig uppdatering ett tag...
 
Tjejerna har blivit förkylda så dom är hemma från dagis, och jag har också varit hemma eftersom
vår bil har brakat sönder :(
 
Och efter mycket om o men har jag bestämt mej för att hoppa av CNC-kursen... jag hade bara den här veckan på mig att bestämma mig och ärligt talat tror jag inte jag kommer klara av matten... den är alldeles för invecklad för att jag ska få in det i skallen.
Sen var jag osäker på om det verkligen var det jag ville plugga till. Själva svarvningen var ju jättekul, men teorin var alldeles för svår! =/
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: