2012-01-13
 08:37:53

Fredag

© Soffiloffis


Jag blev väckt av att nån ringde en signal på hemtelefonen vid 6-tiden imorse! Jag försökte kolla upp numret på eniro men som vanligt fanns det inte med där :/  Jag tycker det borde vara lag på att alla måste registrera sina nummer där, om dom inte har några särskilda skäl till o inte göra det... typ hot eller liknande.

Men aja...
Nu är iaf barnen lämnade på dagis.
Idag gick det bättre med Pontus, han knallade bara in till fröken så fort jag öppnade dörren :) Lite gnäll blev det väl när jag skulle gå sen, men inga tårar iaf :)
Tjejerna gick också bra o lämna, dom fick ju titta på frökens mobiltelefon o det är ju spännande :P

Jag ska strax göra kaffe sen skutta in i duschen o efter det gå bort till affären...
Sen vid 11 kommer Ylva med barnen, och kl 12 slutar Daniel jobba. Då tror jag han skulle upp till Ylva o skruva med bilen :)


Hörs sen
kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: