2012-01-02
 08:54:26

Skumt...



Igår kväll började det komma knäppningar i näsan med jämna mellanrum, typ som att man är jätte täppt i näsan och så släpper det, ungefär så kändes det. Men det är inte nån direkt skön känsla, för varje gång det knäpper till i näsan får jag ett tryck i huvudet så det känns som hela skallen ska sprängas! Sen blir det en konstig tryckande smärta i bakhuvudet och så blir jag skityr. Sen släpper det efter en liten stund och ibland knäpper det till i näsan igen efter någon minut, ibland dröjer det flera timmar. Och nu imorse började det göra ont i nacken också...
Börjar jag bli förkyld igen eller vad sjutton är det för fel?
Det känns helt skumt iaf... och drygt, för jag bara sitter o väntar på att det ska börja göra ont igen :/

Idag ska förhoppningsvis Forden bli lagad så nån ska komma o hämta bilnycklarna nu på förmiddan :)
Jag har sorterat lite bland barnens ytterkläder nu på morgonen, så nu ska det väl bara vara sånt som passar som är framme.

Men nu ska vi käka frukost sen ska jag städa lite
Kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: