2013-12-09
 11:31:00

Monday

© Soffiloffis
 
 
Tidigare i förmiddags åkte vi till Mojsen och skulle lyssna på Örjan Hamrin som skulle ha föreläsning, men det blev framflyttat till nästa vecka istället. Så kan det gå hihi :P
 
Daniel åkte till Västerås tidigt imorse... jag saknar honom redan! Men men, det är ju bara några dagar, sen ses vi igen. Man måste tänka positivt :)
 
Men för övrigt börjar jag bli rejält less. Jag börjar fundera på att byta dagisplats till Pontus, men det lär ju ta några år med alla dessa köer =/ Det är så himla jobbigt att behöva ha en klump i magen varje gång man ska dit för att lämna eller hämta. Inte för att jag inte vill träffa Pontus, för det vill jag ju självklart alltid göra. Det är på grund av andra orsaker :(
Ah vi får se vad som händer o sker...
 


Milla
PUBLICERAT: 2013-12-09, 18:33:47 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Trivs han inte eller är det nå annat?
Sök plats åt honom på park då.
Blir närmare ju.
Ring redan imorgon så hamnar du i kö.
Inge bra om han vantrivs eller så :(

Svar: Nja det är något annat, kan ta det sen när vi ses :)Jag har funderat på det, men vet inte hur jag ska göra. Jag måste ju ändå till björkås o hämta flickorna så det kanske blir krångligt. Och han verkar trivas där, det är väl egentligen huvudsaken. :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: