2013-12-14
 15:20:00

Lördag :)

© Soffiloffis
 

Igår var vi på bio och gud vad stressigt det var innan.
När vi äntligen kom fram och hade stått i kö i typ en kvart såg vi att dom inte tog kort och vi hade inga pengar löst! Panik!! 
 
Vi småsprang upp till bankomaten o tog ut pengar och när vi kom tillbaks var det jättelång kö igen. Vi hade ju förbokat men Daniel sa nåt om att platserna kanske kunde ges till någon annan ifall man inte kom dit i god tid innan, jag vet inte hur det funkar men jag var ju lite orolig att det skulle vara så iaf.
 
Vi kom in tillslut som tur var :P
Och jag tycker filmen var jättebra :)  Daniel blev lite besviken på den, den stämde visst inte alls med boken, iaf inte i slutet. Man kanske ska vara glad att man inte har läst den då ;)
 
Barnen är inne på sitt rum o leker för fullt... Dom verkar ha jättekul :)
Min förkylning har tagit om igen =/  Så nu får jag snyta mej var femte minut typ, så drygt! Och Pontus har lite feber igen =/  Jag hoppas att båda två är friska tills på måndag för då är det dags för den där föreläsningen som inte blev av i förra veckan, och den skulle jag verkligen vilja vara med på :)
Men ah, går det inte så går det inte :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: