2013-12-04
 20:59:38

Vidrigt!

  © Soffiloffis
 
 
Barnen är lagda och jag funderar på vad jag ska hitta på...
Jag har sett klart på alla avsnitten som har släppts av American horror story, så nu har jag inget o se på, trök! Vad ska jag då hitta på, på kvällarna? :)
 
Jag fick sms av mamma tidigare idag, dom har tydligen hamnat på ett hotell med en massa kackerlackor igen. Det låter inge vidare.
 
Jag minns när jag o mamma var på Gran Canaria när jag var yngre, då hamnade vi i ett rum där det var kackerlackor överallt (verkligen precis ÖVERALLT!) och mamma kunde inte sova på två nätter (jag förstår henne). Jag somnade väl tillslut iaf och då hade det krypit en massa äckel på mej som mamma försökte vifta bort. Fy fan vad vidrigt! Men efter mycket om o men fick vi byta hotellrum! Hemska semesterminnen... kackerlackor måste väl vara det vidrigaste krypet av dom alla!!
 
Aja, surfa lite nu innan det är läggdags kanske?
Kramar


Josefine Hellgren
PUBLICERAT: 2013-12-05, 03:40:22 | URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Hej hej! Nu är "människor är vackra"- tävlingen avslutad. Halv 10 kommer inlägget upp! In och kika om du är bland finalisterna! Och återigen: Lycka till!

Svar: Hej hej! Vad kul att min bild blev med bland finalisterna :) Tack för lycka till, det känns som det kan behövas :) Det var så många fina bilder med!
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: