2013-02-08
 13:27:00

Den som söker han finner :)

 
 
Haha smart jag är då...
Jag tappade bort min mobil så jag ringde till Daniel, men han hittade den inte hemma heller. Så på lunchen gick hem och kollade på de ställen som jag visste att jag hade haft den. Men den låg ingenstans! Jag blev lite småirriterad för jag visste ju att jag hade haft den, och jag var nästan säker på att jag hade känt den i jackfickan när jag gick hit imorse. Började bli orolig att den hade glidit ur fickan o hamnat i snön nånstans!

Tillslut gick jag iaf tillbaks hit och satte mej. Jag kollade runt i rummet men började väl halvt som halvt ge upp hoppet om att hitta den! Men så lyfte jag på lite papper som låg lite utspridda på bordet... Och där låg den, under alla papper!!! :)
 
Gud vad skönt det känns! Min älskade telefon, vad skulle jag göra utan dej!
 
 
© Soffiloffis
 


mams
PUBLICERAT: 2013-02-08, 18:30:56

Du skulle bett Daniel ri nga till dig på jobbet när du varit där en stund då hade. Du nog hört den kanske

Svar: Jupps, skulle ha gjort det... Men jag tänkte inte på det just då :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: