2013-02-05
 20:31:47

Tappa rösten =/

 
 
Jahapp nu börjar jag tappa rösten =/
Jag har känt hela dagen att det har varit nåt konstigt, rösten har liksom försvunnit lite då o då när jag har pratat ! Och nu får jag knappt fram ett ljud längre! Jag hoppas det går över tills imorron!

Pontus sover nu iaf... och flickorna ska sova dom med men har inte riktigt somnat än.
Jag tänkte snart kolla på Breaking Dawn 2 :) Som jag har längtat!
 
 
© Soffiloffis


Madde
PUBLICERAT: 2013-02-06, 08:14:56 | URL: http://Madeleneenglund.blogg.se

Härlig bild:D
Krya på dig

Svar: Tack så mycket :) Rösten har iaf kommit tillbaks nu, skönt det!
Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2013-02-07, 09:26:42

Gick det bra på audition igår, för du var väl dit?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: