2013-05-07
 09:26:00

Minne som en guldfisk?

© Soffiloffis
 
 
Idag blev det också en tur fram och tillbaks till kursen pga dom där jekla bilderna... eller pga mitt dåliga minne kanske. Jag var helt säker på att jag inte hade tagit ur dom ur väskan igår när jag kom hem, men det hade jag visst, och så hade jag varit riktigt ordentlig och lagt ner dom i en låda till o med.
 
Jag letade överallt innan jag gick till kursen men tillslut gick jag dit för jag tänkte att jag nog hade ändrat mej o lämnat kvar dom där ändå igår, eftersom dom inte verkade finnas hemma.
Men när jag kom hit var dom inte här heller. Så jag sms:ade Daniel o som tur var hittade han dom
Så jag har nyss kommit tillbaks hit till kursen igen :)

Idag ska jag ta det där förbenade självporträttet tänkte jag. Egentligen skulle jag ha gjort det igår på kvällen men det hann bli mörkt innan Pontus somnade så jag får göra´t idag istället då :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: