2013-11-17
 22:01:00

Söndag

Månen igår kväll :)
© Soffiloffis
 
 
Imorse vaknade jag vid 7-tiden, jag sov dåligt hela natten kändes det som.
Senare på förmiddan möblerade vi om på flickornas rum :)
Jag tror dom blev nöjda, och jag tyckte att rummet blev o kännas mycket större!
 
På eftermiddan gick Daniel ut o fixade med opeln innan vi åkte en vända med den andra bilen :)
 
Barnen är rejält förkylda. Isabelle hostar så hon nästan spyr, så vi köpte slemlösande till henne idag, men jag tycker inte det verkar hjälpa särskilt mycket =/
Och Pontus har feber och har otäck hosta han också!
 
Daniel blir hemma med dom imorron så att jag kan åka in till stan o fota bilderna till jobbet. Foldern ska ju vara klar så vi kan visa den för Lennart på onsdag, så Thomas behöver ha bilderna så fort som möjligt...
 
Ah,skriver mer sen :)
Kramar
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: