2013-10-04
 15:01:00

Fredag!

 
 
Usch imorse när jag vaknade kände jag mej nästan bakis... Jag hade huvudvärk o var sådär bakisseg som man brukar bli när man har druckit =/
Fast jag har ju inte druckit en droppe alkohol på typ ett år så jag vet inte vad det var :S
För lite vatten o för mycket kaffe igår kanske?
 
Pontus ligger o vilar och flickorna tittar på tv.
Dom har gjort två kojor inne på sitt rum tidigare idag :)
 
Vi skulle ha åkt iväg o skrotat bilen senare idag, men tydligen får man ingenting för bilarna när man skrotar dom längre så då känns det ju ganska surt.
Då väntar vi hellre tills man får nånting!
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-10-07, 17:23:04 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

oj, vilken somrig bild:)
Jätte fin:)

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: