2014-04-11
 21:56:25

Kväll...

 
 
Nu har jag kommit hem från jobbet :) Skönt med lite ledighet nu i några dagar...
När jag kom hem höll Daniel på o möblerade om inne i sovrummet, så nu står sängen mot fönstret istället :) Det blir nog mycket mer plats där inne nu känns det som, najs!
 
Jag fotade lite innan jag gick hem :)
Sen när jag satt o grejade med bilderna i datorn blev det strömavbrott... typiskt!
När jag hade kommit hem o satte mej o fixade med samma bild en gång till så blev det strömavbrott IGEN... det är inte min dag idag tror jag ;) men som tur var fanns bilden kvar inne i photoshop sen när jag startade datorn lite senare... skönt o slippa göra om allt en tredje gång :)
 
Medan det var strömavbrott bestämde vi oss för att gå ut o leka en stund, så vi var väl ute i några timmar iaf :) Barnen plaskade med vatten o busade... Daniel skruvade med bilen :)
Men nu har vi nyss ätit och dom små ligger o sover.
 
 
 
Bilden som jag fixade med blev klar tillslut :)
 
 
 
 
 
   © Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: