2014-08-12
 20:32:00

Äntligen ♥

 
 
Igår när vi kom hem från jobb, fritids o dagis gick vi till Lekparken. Där träffade vi Lillith så tjejerna följde med henne hem till en annan kompis. Och en stund senare gick jag o Pontus hem.
 
Imorse skjutsade jag iväg Pontus till dagis och åkte till Falun med flickorna.
Dom skulle göra ett njurfunktionstest.
När jag hade kommit halvvägs till Borlänge kom jag på att jag hade glömt plånboken hemma men bestämde mej för o köra vidare ändå, orkade inte vända bara för o hämta den :)
Väl framme hittade jag en krona i bilen som jag slängde i parkeringsautomaten.
Sen gick vi in.
 
Flickorna var väldigt svårstuckna idag, dom fick sticka fem-sex gånger i armveck och händer på båda två :(
Men tillslut fick dom dit en varsin infart (eller vad det kallas) på dom och kunde ge dom medicinen. Sen blev det 3 timmars väntetid innan dom kunde börja ta prover. Vid 16.30 var det äntligen klart iallafall och vi kunde åka hem :)
Det har varit en riktigt lååång och tråkig dag.
Var helt säker på att jag hade fått parkeringsböter, men det satt ingen lapp på rutan när vi kom ut till bilen, pjuh! :)
 
Mamma/mormor hämtade Pontus på dagis medan vi var borta. Så vi svängde förbi där och hämtade honom och barnen fick mat där innan vi åkte hem.
När vi kom hem hade Daniel kommit hem :D ♥  Äntligen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Ena tjejens hand...
 
 
© Soffiloffis
 


mams
PUBLICERAT: 2014-08-12, 21:04:11

Stackars barn,hoppas bara att proverna är bra

Svar: Ja usch, dom som är så rädda för sprutor o allt vad det heter... så blir det så där =/Ja det får vi verkligen hoppas!
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-08-13, 08:41:02 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Åh, va skönt att han äntligen är hemma!

Svar: Ja det är jätteskönt :) Men på måndag sticker han igen :/ men ah, det ska nog gå bra :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: