2014-08-16
 22:15:41

Grillning och Cruising

 
 
Idag vid 13-tiden åkte barnen med mormor o morfar till Grangärde (tror jag det var) o tittade på får :)
Sen på eftermiddan åkte vi hem till dom o åt lite grillat, gott :)
Och efter det åkte vi till Smedjebacken o kollade på gamla bilar, men vi satt kvar i bilen hela tiden... det var så himla trökigt väder så...
Nu är vi hemma igen iaf, barnen blir kvar hos mormor o morfar tills imorron förmiddag.
 
Vi sitter o spelar lite, jag wow:ar och Daniel diablo:ar och han kollar på fotboll samtidigt.
Han var tvungen o starta om routern för en stund sen och då hängde sej hela min dator :(
Så tillslut startade jag om fanskapet o nu funkar det igen :P
Sega datorer kan göra en galen!!
 
Huvudvärken är borta nu iaf (peppar peppar...) så förhoppningsvis håller den sej borta resten av helgen så jag kan gå tillbaks till jobbet på måndag!
 
 
 
 
I Smedjebacken
 
På väg hem igen
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: