2014-08-11
 07:47:23

Ledsen kille :(

 
 
Barnen är lämnade på dagis och fritids o jag ska snart gå iväg till jobbet.
 
Pontus blev jätteledsen, det är hans första dag på Duvan men han ville bara följa med mej hem, jag försökte förklara att han skulle bli helt ensam hemma då eftersom jag ska till jobbet och försökte berätta hur kul han skulle ha osv. Men han lyssnade inte så tillslut kom Sara och tog honom o sa åt mej att gå även om det kändes hemskt. Då blev han helt hysterisk och sprattlade som en fisk. Usch vad taskig jag känner mig! Som den hemskaste mamman i hela världen :(
Det gör ont i hela mej när det blir så här!
 
© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-08-11, 08:28:41

Stackars er jag minns precis hur det var,man kan inte släppa det på hela dan.
Hoppas det går bättre imorron


mams
PUBLICERAT: 2014-08-11, 08:28:55

Stackars er jag minns precis hur det var,man kan inte släppa det på hela dan.
Hoppas det går bättre imorron

Svar: Ja usch det hoppas jag med. Han måste ju känna det som att man överger honom när det blir så där :(
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: