2014-08-17
 21:41:00

Söndag kväll...

 
 
Imorron åker Daniel eventuellt till Västerås o jobbar igen. Vi får se imorronbitti hur det blir.
 
För min del blir det att ringa till skolan det första jag gör imorronbitti, sen åka och lämna Pontus på dagis, och (troligtvis) vara med flickorna i skolan, åtminstone på förmiddan?
Jag är fortfarande lite frustrerad över att vi inte har fått nån info alls om skolstart m.m. Det enda vi har fått är papper om att dom är berättigade till skolskjuts och så har dom fått ett varsitt busskort. Jag tycker det är helt sjukt det här, har skolan glömt bort våra tjejer?
 
 
Nu på kvällen har jag spelat wow, där har jag försökt få upp enginering till maxlevel på min rouge men det tar ju evigheter! Man behöver både det ena o det andra som inte finns o köpa nånstans.
Men nyss hängde sej hela spelet så nu blir det inget mer spelande för mej ikväll... Snart dags o sova ändå så :)
 
 
 
© Soffiloffis
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-08-22, 21:51:31 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Wow, vilken vacker bild:D

Svar: Tack :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: