2014-08-27
 12:42:00

Tandvärk :(

© Soffiloffis
 
Sitter på jobbet med världens tandvärk :(
Jag vaknade inatt av smärtan så jag tog panodil o somnade väl om efter ett tag. Men det var lika illa, om inte värre, när jag vaknade imorse. Jag skulle verkligen behöva gå till tandläkaren o ta bort skiten!
 
Vid lämningen på dagis var Pontus jätteledsen, han ville gå hem sa han. Så Lillemor tog honom o så fick han vinka när jag gick därifrån. Jag kände mej så taskig som lämnade honom så där ledsen, men det hade nog blivit värre om jag hade dragit ut på det.
 
Det är skolfotografering idag :)
Men troligtvis köper vi inga bilder i år heller, det är ju svindyrt så :/
 
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-08-27, 15:09:50 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Åh stackare, hoppas tandvärken släpper, lider med dig:(
Ja, det är jätte dyrt med skolkort i dagens läge:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: