2014-08-21
 23:25:05

Värre hela tiden...

 
 
Nu har Daniel kommit hem från Västerås :)
Har saknat honom!!
 
Julias lärare ringde när jag var på jobbet idag. Hon berättade att en pojke i klassen hade varit jättearg på lektionen och hade flugit på Julia o gett henne en knytnävssmäll i ansiktet. :(
Det känns som det bara blir värre o värre.
Läraren hade iaf pratat med pojken o hans föräldrar och han hade ångrat sej och skulle säga förlåt till Julia imorron. Det hoppas jag att han gör nudå!
 

 
 
Nu på kvällen har jag spelat wow lite grann... men jag har fortfarande inte fått upp enginering på min gubbe... jag skiter snart i det! Ska det ta tusen år o bli klar med det eller?
 
Sen efter det har jag kollat på några avsnitt av Pretty little liars, spännande serie det där!
Maritha tipsade om några andra serier som jag tänkte kolla på sen. Sky invasion(?) tror jag den ena hette och Defiance hette den andra, dom verkade bra när hon berättade vad dom handlade om :)
 
Imorron ska jag till gymmet o träna för första gången på evigheter :)
Har bokat tid hos en personlig tränare inne i stan, sen kan jag fortsätta här i grängesberg när det är gjort. Det ska bli kul, jag har ju funderat på det ett tag o nu när mamma fick ge bort fem gratistillfällen tänkte jag att jag kunde passa på o börja då :)
 
 
© Soffiloffis
 


Anonym
PUBLICERAT: 2014-08-22, 09:17:42

Varför flög han på just Julia, är ungarna alldeles tokiga.
Fick hon ont strumpan?


Anonym
PUBLICERAT: 2014-08-22, 09:18:56

Varför flög han på just Julia, är ungarna alldeles tokiga.
Fick hon ont strumpan?

Svar: Dom spelade kort o Julia höll på o vinna. Jag tror det var därför :/ Hon blev rädd och ledsen sa fröken :(
Soffiloffis


Jenny Nodén
PUBLICERAT: 2014-08-22, 12:26:19 | URL: http://www.datajenny.se

Var tränar du? Jag har börjat på Må Bättre för en månad sen.

Svar: Jag har börjat på sporthallens gym så jag kan gå här i Grängesberg också :) Tycker MåBättre är så dyra, annars hade jag gärna gått där jag med.
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: