2014-07-01
 23:30:07

Tisdag :)

 
 
Igår jobbade jag över i typ en halvtimme o flyttade över en massa bilder till en sticka, eftersom dom behöver dom till broschyren vi håller på med.
Och jag tog ju semester idag så det var lite panik :)
 
Idag har det varit pissväder så vi har nästan bara varit inne. Daniel gick ut o fixade med bilen på kvällen, och Isabelle gick ut en stund o gjorde honom sällskap :)
Tänk om det kunde bli SOL nån dag så man kan vara ute o leka!
När sommaren äntligen är här så regnar den bara bort, så himla irriterande =/
 
Aja... nu sover barnen iaf sedan några timmar tebax...
Jag o Daniel spelar lite wow :) Eller jag stängde ner det nyss för det gick inge bra så jag sitter o lyssnar på musik istället :P
 
 
 
 
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2014-07-02, 07:49:06 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Idag ärä fint å soligt :D

Svar: Ja äntligen :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: