2014-06-12
 06:49:00

Konstig natt...

© Soffiloffis
 
Jag vaknade inatt av en mardröm o gick upp på toa. Och när jag satt där inne hörde jag Daniels röst utanför dörren och försökte skynda mej lite eftersom jag trodde han behövde gå på toa han med. Men när jag kom ut var det ingen där och när jag kom in i sovrummet låg han o sov! Det kändes lite mysko...
Och nån gång under natten vaknade Daniel av knacknigar nånstans i lägenheten... Han trodde först det var katten som höll på med nånting som vanligt, men när han kom upp för o kolla vad det var så låg Rocky o sov jättetungt så han vet inte vad det var.
 
Aja...
Nu har Daniel stuckit iväg till jobbet och barnen är påklädda o klara.
Bara o vänta på att klockan ska bli lagom mycket för o åka till skolan o dagis då :)
Sen blir det en sväng hem innan jag ska gå till jobbet...
 
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: