2014-06-18
 21:38:28

Onsdag kväll...

 
 
Barnen har somnat o jag har kaffehuvudvärk =/
Jag har tagit en expresso iaf, hoppas det hjälper! Annars lär jag ta en till :)
 
Imorron är det torsdag, barnen verkar må lite bättre så få se om dom kan gå till fritids o dagis då...
Och imorron på eftermiddan ska jag o Daniel köra iväg soffan m.m. till soptippen, sen åka till stan o hämta mammas soffa, om vi kommer förbi o fram... för det står en husvagn på deras gård så det känns som det kan bli trångt... Annars får vi ta soffan den andra vägen, om det inte är för trångt där med :S Det visar sej väl!
Sen åker vi till apoteket, systemet och Coop en sväng också...
 
Jag o Daniel hade missuppfattat datumen helt förresten, vi var tvärsäkra på att midsommar var på lördag, men den är ju på fredag. Smart... men ah, då förstår jag ju varför man är ledig på fredag iaf :)
Då ska vi hem till svärmor o svärfar o grilla :) Det blir skoj!
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: