2014-06-16
 11:13:11

Sjuklingar...

 
 
Igår började vi märka att Julia hade kladd i ena ögat... så vi misstänkte redan då att hon hade fått ögoninflamation. Och så var det, för hon var ännu kladdigare i ögat imorse.
Och Pontus sov jätte oroligt inatt, så tillslut fick han komma in o lägga sej mellan mej o Daniel, då kände jag att han var jättevarm, så vi tog tempen o visst hade han feber =/
Så idag är vi hemma, jag o barnen.
 
Jag tänkte försöka göra en sån där mirakelkur till Julias ögon, få se om det hjälper :)
 
 
 © Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-06-17, 13:35:57

Stackars krakar nu i sommarvärmen,och Julia som har UVI också det har jag också har hon blivit bättre?
Jag har en kur medicin med mig hopas det hjälper.
Ikväll kan du gå in på Skype omdu vill ska vi säga 19,30?


mams
PUBLICERAT: 2014-06-17, 13:37:27

Stackars krakar nu i sommarvärmen,och Julia som har UVI också det har jag också har hon blivit bättre?
Jag har en kur medicin med mig hopas det hjälper.
Ikväll kan du gå in på Skype omdu vill ska vi säga 19,30?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: