2014-10-13
 07:59:19

Måndag morgon :)

 
 
Nu är barnen lämnade på dagis och fritids och jag sitter och äter frukost :)
Barnen får ju frukost där så... :)
 
Snart blir det jobb för mej, då ska jag visa upp vilka bilder jag har valt ut till projektet för sen på onsdag ska vi visa upp dom för projektledarna... får väl hoppas att nån av mina bilder blir med iaf!
 
Jag hade gått ner 3 kg nu på morgonen, tjohooo :D
Bara lite till så är jag snart i mål :)
Jag har inte vägt mej på ett bra tag nu för att jag är rädd o bli besviken, men det här var ju allt annat än en besvikelse :D
 
 
© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-10-13, 12:07:54

GRATTIS!
Det känns ju så skönt när man lyckas gå ner.

Svar: Tack :DJa det gör ju det, jag hoppas att jag kan hålla vikten sen bara... det är väl det som är det svåraste.
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: