2014-10-06
 19:56:00

Måndag...

 
© Soffiloffis
 
 
Pontus har redan somnat och flickorna ligger i sängen o kollar på film.
 
Imorron ska vi på text o bild åka till Malingarna o fota, får väl hoppas att vädret blir bättre än det såg ut som på SMHI! För enligt dom verkar det bli regn större delen av dagen =/
 
Sen ska flickorna följa med en kompis hem efter skolan :)
Det blir nog kul för dom.
 
Hm, jag stoppade nyss in ett USB-minne i datorn, då blev det svart skärm med en massa konstiga tecken o det såg ut som den skulle starta om. Men det gjorde den inte, inte förrän jag tog ur stickan igen =/
Undrar om det var virus på den där saken?
Hoppas inte det!!
 
Ah, nu ska jag kolla på lite Sons of Anarchy :)
Jag visste inte att det hade kommit en ny säsong... men men bättre sent än aldrig :)


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-10-08, 20:07:14 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Håller tummarna att det icke är virus:)
Vilken vacker bild:)

Svar: Jag med, det har inte hänt nåt mer med datorn efter det, men vågar inte stoppa in stickan nåt mer ändå :) Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: