2014-10-02
 08:10:43

Obehagligt

 
© Soffiloffis
 
 
En segväckt dotter som ville vara hemma... men det går ju inte.
Så nu har jag kört dom till skola och dagis, sen hem o duscha lite snabbt o så ska jag strax gå till jobbet...
Jag har sovit rätt dåligt inatt... har haft en propeller liggandes bredvid mej så jag har vaknat nästan hela tiden! Men men, inatt kommer Daniel hem så ikväll får barnen sova i sina egna sängar :)
 
Igår när jag satt o lyssnade på musik på min dator hörde jag plötsligt en barnröst från en annan del av lägenheten. Jag trodde först att nåt av barnen hade vaknat så jag tog av mej hörlurarna o lyssnade, då hörde jag att det kom från tjejernas rum så jag gick dit. Barnen låg ju i min säng så det gick en rysning genom hela mej och jag tyckte det var riktigt obehagligt o gå in där just då :) Då var det en av flickornas dator som hade börjat spela upp ett youtubeklipp bara sådär!
Youtubeklipp brukar väl inte starta utan att nån trycker igång dom?
Det var ju knäpptyst i lägenheten fram tills det där hände så då blev jag lite nojjig o vågade inte lyssna på musik mer haha
 
 
Jag blev förresten väldigt glad imorse när jag kom ut till bilen och inte behövde skrapa rutorna :)
Gud vad skönt!
 
Well Well, dags o gå till jobbet nurå!
Kram


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-10-08, 20:01:26 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Men fy va läskigt:/
Skönt att Daniel skulle komma hem

Jätte vacker bild:)

Svar: Ja det var lite läskigt... men jag frågade en på jobbet och han sa att datorer kan göra sådär ibland, skönt o veta :) Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: