2015-04-10
 22:27:00

Ögonkoll...

Isabelle hos farbror Thomas för några veckor sedan...
© Soffiloffis
 
Jobbdagen segade sej fram...
Men vid 13-tiden åkte jag till lasarettet och efter en stund kom Daniel och barnen gåendes, så då anmälde vi oss i receptionen o gick upp en våning.
Det visade sej att Isabelle är lite översynt, men hon behöver inga glasögon iaf.
Skönt o veta, men blir ju lite orolig ändå då hon har huvudvärk ganska ofta.
Får prata med hennes läkare igen nu när vi vet att det inte är synen det beror på...
 
Sen när vi var klara där åkte vi till farbror Thomas o hälsade på en stund.
Barnen lekte så dom var alldeles svettiga, dom verkade ha kul iaf o det är ju huvudsaken :)
Men vid 18-tiden började allihop bli så trötta så då åkte vi hemåt...
Vi käkade lite o sen var det läggdags för dom små :)
 
Jag började kolla på senaste avsnittet av 100 code, men sen hängde sej filmklippet medan ljudet fortsatte rulla på... Så då stängde jag ner skiten, jag börjar bli så jäkla irriterad på swefilmer...
Det blir lika vilket klipp man än försöker kolla på :/
Tror jag får försöka hitta nån annan sida o kolla filmer på...
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: