2015-04-11
 23:52:00

Skogstur...

 
 
Inatt när jag la mej hörde vi något som lät som ett pistolskott, det lät som det kom nerifrån badhuset nånstans. Och förra helgen (tror jag det var) hörde Daniel ett skott, men då lät det som det kom från Stopet typ... Undrar vad dom håller på med här i byn?
 
Annars har vi städat lite här hemma idag.
Sen på eftermiddan åkte vi in till stan o så tog vi en biltur runt skogarna i Grängesberg, Blötberget o Saxdalen :)
Men nu är vi hemma och barnen sover sött...
 
Jag sitter o lyssnar på musik o tar det lugnt.
Har lite småtråkigt så jag går nog o lägger mej snart jag med...
 
 
Prästhyttan i höstas
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-04-29, 13:12:41 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vilken fin och rogivande bild. Usch, låter ju lite läskigt :-/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: