2015-08-01
 20:41:00

Klippt lugg och fotat :)

 
 
Tidigare idag klippte jag luggen, och medan jag höll på kom Julia in o frågade om hon också fick göra det, för mej var det okey men hon fick fråga pappa också. Och det var ok för honom med så då gjorde vi det :)
Hon blev så söt så!
 
Efteråt åkte vi ut med bilen en sväng. Och gick in på affären o skulle köpa lördagsgodis till barnen, fast dom valde o köpa tidningar istället :)
 
Vi kom hem för en stund sen, så då var vi ute på baksidan en liten stund och jag fick äntligen chansen att ta ett foto på alla våra små busfrön :)  Härligt!
 
Snart ska barnen sova och då ska jag nog kolla på några avsnitt av Dicte :)
 
Kram
 
 
Tyvärr råkade jag kapa Isabelles finger och hand o Pontus arm, men tyckte bilden blev så charmig så jag lägger upp den ändå :)
 
 
Porträttbild på våra små älsklingar :)


mams
PUBLICERAT: 2015-08-02, 08:51:52

Hejsan!
Åh vad dom är fina och nu kanske det blir lättare att se skillnad på flickorna hi,hi

Svar: Ja det har du rätt i :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: