2015-08-04
 23:56:37

Trött tisdag kväll...

 
 
Jag gick ut o fotade lite på eftermiddan, bäst o passa på medan det är finväder :)
Sen vid 16 åkte jag o hämtade barnen på dagis o fritids.
När vi kom hem var jag jättetrött, ovant o börja jobba igen kanske... så jag la mej o vilade en timme sen på kvällen.
 
Nu sover barnen sedan flera timmar tebax och Daniel åkte till jobbet för ett litet tag sen.
Jag har kollat på de två senaste avsnitten av Det tredje ögat... riktigt bra norsk serie :)
 
Och snart, väldigt snart, börjar en ny serie som heter Fear the walking dead, det är en spinnoff till orginalserien (the walking dead) och jag längtar så :P  Jag bara älskar zombieserier/filmer :)
Här är trailern...
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: