2015-01-05
 22:39:41

Blöhö

 
 
Idag var tjejerna ute o lekte med Kevin ett tag på eftermiddan :)
Sen hängde dom med Daniel bort till affären efter det.
 
Nu ligger dom o sover så sött alla tre!
Själv har jag spelat nu på kvällen men det börjar bli trök o inte ha nåt o göra så jag loggade av för en stund sen.
 
Jag har jobbångest som fan nu... För jag upptäckte precis att jag kommer jobba både lördag och söndag denna vecka... blöhö vad jag inte känner för det just nu! Men men, jag får väl försöka tänka på pengarna som rullar in sen :P
 
Sista lediga dagen imorron, sen är det bara o köra på som vanligt igen...
 
 
© Soffiloffis
 


mams
PUBLICERAT: 2015-01-06, 19:18:27

Hej!
Inte visste jag att det var öppet på söndagar?
Får du ledigt några dagar veckan efter då?
Annars blir det väl jobbigt.

Svar: Hej jorå det är öppet men jag brukar inte jobba söndagar i vanliga fall :)Hade sett fel på schemat också så jag jobbar inte alls på söndag :P
Skönt! En dags helg vill jag ha iaf...
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: