2015-01-20
 10:53:25

Tisdag :)

 © Soffiloffis
 
 
Dax o gå tillbaks till jobbet igen efter en härlig helg :)
Jag börjar 11.30 och slutar 19.30 idag!
 
Igår åkte vi som sagt till Ikea och köpte lite möbler, en bokhylla, nytt soffbord och en garderob dimpte ner i kundkorgen :) Sen stressade vi hem för o hämta flickorna i skolan. Vi kom precis i tid, pjuh!
Sen spenderade vi större delen av dagen med o skruva ihop det och passade på att möblera om i vardagsrummet :)
 
På kvällen kollade jag på en film, Medicinen tror jag den hette och var mycket bättre än jag trodde den skulle vara :)
 
Men nu måste jag åka
Hörs sen
Kram
 
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-01-20, 16:18:30 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Skönt med lite nya möbler och ommöblering när det är så tråkigt väder:-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: