2015-09-03
 19:07:12

Feberkramp

 
 
Igår ringde jag till mamma o frågade om hon kunde vara barnvakt så jag kunde följa med till Grangärde o fota och prata med några i Grängehuset. Och det kunde hon, så vid halv åtta imorse körde jag dit Julia o Pontus. Och Isabelle körde jag till skolan.
 
Sen när vi hade varit i Grangärde i några timmar ringde mamma o berättade att Pontus hade fått feberkramp igen. Så ambulansen var på väg dit och eventuellt skulle dom få åka in till Falun med honom.
Lite senare ringde hon igen o berättade att det inte hade behövts, han hade piggnat till lite medan dom var där. Men skulle han få ett nytt anfall skulle dom ringa 112 igen.
 
Vi åkte dit o hämtade barnen när jag hade kommit hem från Grangärde, sen åkte vi förbi vid Ketty o Sören en sväng och kom hem alldeles nyss. Pontus har varit hur pigg som helst hela eftermiddan så vi tänkte varför inte :)
 
Nu är vi hemma iaf och barnen sitter o spelar minecraft :)
Inatt får Pontus sova inne vid oss så vi har lite bättre koll på honom. Jag undrar när dessa feberkrampanfall ska sluta? Det är ju så himla otäckt varenda gång det händer!
 
 
© Soffiloffis
 


Anonym
PUBLICERAT: 2015-09-03, 21:03:38

Vad skönt att han är pigg hoppas att det håller i sig, nu vill vi inte ha nån mer feberkramp.
Hoppas natten blir lugn.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: