2016-02-03
 19:36:00

Onsdag

 
 
Igår när Pontus slutade för dagen visade han att han hade fått en lös tand :)
Sen åkte vi hem till Ylva för o fira Ella på födelsedagen...
Ketty o Trisse + hans barn var redan där, vi käkade lite tårta o pratade :)
När vi kom hem tappade Pontus tanden, han blev så stolt :)
 
Idag när vi slutade åkte vi o skulle hämta ut medicinen till barnen igen, men det har fortfarande inte kommit in nåt recept! Ändå sa jag när jag ringde att det var bråttom för att dom började få slut... Jag får väl lov o ringa imorron igen då. Usch vad irriterad jag blir på att det ska vara sånt krångel med recept hela tiden... det är ju som sagt inte första gången det blir så här!
 
Nu har vi ätit o Daniel gick nyss in o la sej o vilade lite inför nattskiftet.
 
 
© Soffiloffis
 
Jag slutade med deppmedicinen för typ två månader sen för jag kände att jag mådde mycket bättre och jag vill ju egentligen inte käka en massa konstiga mediciner, särskilt inte när dom gör att jag gnisslar sönder tänderna... Men imorse var jag tvungen o börja igen för jag känner mej såå himla nere, och har gjort det i några veckor nu, jag orkar inte må så här mer! Jag förstår inte varför heller, allt är ju egentligen perfekt... jag trivs på jobbet, har en underbar familj som jag älskar och som älskar mej tillbaka, vi har helt okey ekonomi osv... dumma hjärna som inte kan fatta det!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: