2016-11-12
 11:41:00

Fotomässan i Stockholm :)

 
 
Igår vid 6.30 åkte vi mot Stockholm o fotomässan. Det var jag, Peter och Thomas som åkte iväg. Allt gick smidigt tills vi började närma oss storstan, då råkade vi köra fel så vi fick vända. Sen när vi kom ut på motorvägen igen hamnade vi i fel fil och kom in i någon av förorterna och snurrade runt. Men efter ett tag hamnade vi rätt igen iaf och kom fram till mässan, hittade parkering och gick in.
 
Jag hittade tidningen Fotografen direkt när vi kom in, så jag bestämde mig för att köpa några tidningar där. Sen gick vi vidare och kollade på olika utställningar, tryckerier och försäljare :)
Sen kollade vi på några föreläsare också, en om att starta företag och två om studiofotografering.
 
Jag hittade några fotoväskor som jag blev sugen på att köpa, men dom var lite dyra 2500:- och uppåt =/ Så det blev inget med det. Jag får vänta tills jag har blitt miljonär :)
 
På vägen hem kom vi rätt på en gång, så i Västerås stannade vi till på McDonalds och åt lite innan vi fortsatte hemåt.
 
 
 
Någonstans i Stockholm när vi körde fel (Norra stationsgatan står det på skylten iallafall)...
 
 
 Fotomässan :)
 
 
Folk på fotomässan
 
 
En jättebra föreläsare som heter Therese Asplund, hon kom visst från Avesta :)
 
 
En fotoutställning :)
 
 
Vi gick in en snabbsväng på matmässan också.
 
 
 På vägen hem stannade vi till på McDonalds i Västerås o åt lite innan vi fortsatte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: