2017-04-04
 12:45:00

Tisdag :)

 
 
Jag är på jobbet och nu är det lunch.
 
Vi har fått ett glasskåp för att visa upp sånt som vi har gjort de senaste åren. Ibland får vi besök från andra delar av kommunen eller nyanställda på AME, som vill kolla vad vi håller på med. Så det där skåpet är perfekt
till sådana tillfällen :)
 
Jag försöker hitta inspiration på alla möjliga sätt, jag har kollat en massa youtube-klipp, söker runt på pinterest osv. Och jag har fått lite nya idéer. Få se om jag kan göra något av det, det vore kul om det funkade.
 
Tyvärr blev det inget fotande av barnen igår när jag kom hem. Jag som var så på G när jag satt här på jobbet. Men men, jag får göra ett nytt försök idag då :) 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: