2019-03-08
 13:51:25

Fredag...

© Soffiloffis
 
 
 
Barnen blev hemma igår och idag för dom har blivit genomförkylda :(
Isabelle hostar så hon nästan spyr.
 
Men i eftermiddag ska vi försöka ta oss iväg o titta på ett hus...
Det är jättefint på bilderna iallafall :)
 
Min mobil krånglar som sjutton. Varje gång jag skickar sms till mamma så får hon bara halva meddelandet, så för några dagar sedan beställde jag ett nytt simkort. Jag trodde det var det som var problemet men nu har jag haft det nya ett dygn ungefär och det krånglar fortfarande. Det är sjukt irriterande! Jag har försökt googla problemet men hittar ingenting :(
Så om någon får halva sms av mig vet ni varför :)
 
Hörs sen
Kram
 


Camilla
PUBLICERAT: 2019-03-11, 06:18:49 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Kul med huskoll. Gränges? 😊

Svar: Ja det är jättekul :) Jajjamen i Gränges :)
Soffiloffis


Milla
PUBLICERAT: 2019-03-14, 03:31:29

Nu blir man ju nyfiken 😊
Vilket hus är.de? Å är de nåt ni spinner vidare på för köp? 😊

Svar: Det ligger på björkås iaf :) Ja kanske, vi funderar på det. Men vi tycker det är lite för högt utgångspris eftersom det är ganska mycket att fixa invändigt. Så vi får se...
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: