2009-12-30
 21:09:11

Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gjorde jag säkert...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga nyårslöften förra året!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inte i år...
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack o lov!
5. Vilka länder besökte du? Sverige?!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag vet inte, kan inte komma på någon speciell dag...
8. Vad var din största framgång 2009? Vet ej!
9. Största misstaget? Hmm, finns nog många!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkylningar och magsjuka bara
11. Bästa köpet? Bilen!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bilen!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp en hel del saker...
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Metallica - Unforgiven III
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och hittat på mer saker tillsammans hela familjen.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Festat
18. Hur tillbringar du julen? Med min och Daniels familj
19. Blev du kär i år? Nej det var jag redan :P Greys Anatomy
20. Favoritprogram på TV? Greys Anatomy, CSI och Criminal Minds
21. Bästa boken du läste i år? Tror inte jag har läst någon bok på hela året, möjligtvis Stora boken om barn haha...
22. Största musikaliska upptäckten? Har inte upptäckt något nytt band i år
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kameraryggsäck :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag blir glad för allt jag får!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Om jag ändå kunde minnas, det var ju över ett halvår sedan...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Sweden Rock Festival kanske
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart, svart och åter svart, plus lite rosa
29. Vad fick dig att må bra? Alla mysiga kvällar här hemma med familjen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Depp



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: