2009-07-12
 10:35:12

Mer om mig...

Hur lång är du? 171,5


Favorit klädesaffär? H&M och Gina tricot :)


Plattar du håret varje dag? Nej, det blir oftast bara när jag ska på fest =)

Vad är ditt bästa skönhetstips? Drick mycket vatten


Är du allergisk mot något? Nope!

Har du någon pojkvän? Jajjamen =)

Vad använder du för smink? Foundation, puder, kajal och mascara

Vad är din favoritgodissort förutom choklad? Rosa hårdingar (vet inte vad dom heter), såna här:



Donken eller Burger King? Donken

Körsbär eller hallon? Hallon, har aldrig varit riktigt förtjust i körsbär...

Hur många kuddar sover du på? Två just nu...

Hur många kusiner har du? Jag har två kusiner.

Vad heter du i mellannamn? Eva, Angelie

Vart bor du? Ludvika

Vilket är ditt favoritdjur? Hund o katt =)

Vilka språk kan du typ flytande? Svenska och engelska

Favorit musik? Min musiksmak är väldigt blandad, gillar nog det mesta =)

Har du något syskon? Nja, jag har inga syskon som jag har växt upp med... men ett antal halvsyskon har jag...

Favoritdricka? Sprite

Favoritmat? Oxfilé med stekt potatis och beasås

Favoritfilm? Oj, finns så många.. sagan om ringen är iaf en av favoriterna =)

Kött eller fisk? Kött, gärna grillat.

Favoritfärg? Svart o Lila

Vad är det pinsamaste du gjort? Haha, jag gick i högstadiet och hade precis ätit i matsalen och lämnat iväg tallriken och det där, sen på vägen ut såg jag en tjej i någon årskurs högre än mig som hade dragit upp tröjan och stod o visade brösten för några andra (såg det ut som iaf). Så automatiskt tittade jag dit igen för att se om det verkligen var det jag såg, och DONK så gick jag rakt in i en pelare som gick från golv till tak... Det var fullt med folk i matsalen och alla började gapskratta... Det var ganska pinsamt =)

Vad älskar du mest i hela världen? Mina barn

Tror du på spöken/andar? Japp det gör jag...

Har du varit med om något med spöken/andar? Isf vad? Nej, och det är jag nog glad för...

Vilka bloggar följer du vardagligen? Nevnarien, Emelie Ohlsson, Matilda Hammar, Foki, Lotta, Milla, Maria, TheMooseItsLoose, Minearmy...

Naturliga hårfärg? Mellanblond/mörkblond

Vem är den snyggaste kändisen enligt dig? Johnny Depp!

Vad ska du göra i sommar? Ska ev. till Göteborg och så blir det Kolmården också =)


Bästa plats i Sverige du varit på, och varför för det så bra där? Öland och Gotland, för att det är så vacker natur och finns så mycket fina badstränder =)

Vad brukar du göra på fritiden, någon speciellt hobby? Fotograferar och leker med barnen =) 



Nästa kameragrej? Ministudio och 50mm objektiv =)

Är du nöjd med dina bilder du fotar? Ja oftast...


Drömkamera? Just nu är jag "kär" i min kamera, så det är väl min drömkamera för tillfället =P

När fick du ditt intresse för fotografering? När jag skaffade min första digitalkamera, år 2003 tror jag det var...

Hur ofta fotar du? Nu var det väl ca en vecka sen iaf, men oftast fotar jag lite varje dag..

Om du fick plåta en kändis, vem skulle det vara? Ingen aning...

Vad tycker du är roligast att fota? Macro, men skulle vilja fota människor lite mer.. men ingen vill ställa upp haha =P

Din favoritbild? Gaffeln och nallarna...


Hur fick du intresset att börja fota? Jag vet inte, det bara blev så =)

Vilken kamera använder du? Canon Eos 450D

När skaffade du din kamera? Fick den av Daniel hösten 2008 =D

Rekommenderar du din Canon till andra? Varför? Ja det gör jag. För att det är en kamera som är lätt att lära sig och det blir väldigt skarpa och fina bilder med den =)

Hur mycket kostar en bra systemkamera? Det är så olika... Det finns nog från 5000:- och uppåt...

Tar du med dig din system när du ska typ vara i stan med kompisar? Isåfall har du kameran i kamera väskan eller i en valig? Ja det händer =) I så fall har jag den runt halsen eller i min kameraväska =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: